Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

O δωδεκάλογος στοματικού έρωτα για γυναίκες!!!

1. Πρώτο και κυριότερο: δεν είμαι υποχρεωμένη να την κάνω!
1.1. Αν την κάνω να νοιώθεις ευγνώμον!
1.2. Αν δεν την κάνω πάλι να εισαι υπομονετικός!

2. Δεν με ενδιαφέρει πως την είδες στην τσόντα, σε καμμιά περίπτωση δεν
θεωρείται στάνταρ να τελειώσεις στο προσωπό μου!
2.1. Και φυσικά ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΝΩ!

3. Τα αυτιά μου δεν ειναι χειρολαβές!

4. Δεν με νοιάζει πόσο χαλαρώνεις, αλλα εγώ δεν μπορώ πολλή ώρα ΤΕΛΕΙΩΝΕ!
4.1 Μην πατάς το κεφάλι μου σαν έμβολο. Θα 'θελες να ξεράσω πάνω σου?

5. Οταν εχω περίοδο δεν σημαίνει οτι ειναι εβδομάδα της "ρουφηχτής". Δεν εχω διάθεση και φυσικά δεν νοιώθω καλά οπότε μην χαίρεσαι οτι θα με πλακώσεις στα στοματικά επειδή δεν μπορεις να έχεις ΣΕΞ!
5.1 Το κόλπο με τους "μελανιασμένους όρχεις" έπιανε στο γυμνάσιο. Αν έφτασες στο απροχώρητο τράβα μια παχιά κι άσε με στην ησυχία μου και τα ταμπόν μου!
5.2 Οχι, δεν μπορώ να προγραμματίσω την περίοδο με τα Τσάμπιονς-λίγκ!

6. Αν σταματήσω να βγάλω μια τρίχα που κόλλησε στα δόντια μου μη μου πείς να την κρατήσω για γούρι!

7. Το να με αφήσεις στο κρεβάτι μόλις τελειώσεις και να πας να ανάψεις τσιγαράκι στο μπαλκόνι είναι αρνητική κίνηση,αν θέλεις να διατηρήσω την διάθεση μου στο μέλλον ξανασκέψου το!

8. Αν σου αρέσει όπως την κάνω δεν χρειαζεται να υμνείς τις στοματικές μου
ικανότητες. Σκάσε κι απολαυσέ την χωρίς σχόλια.
8.1 Δεν είμαι καμιά ξεπέτα εγώ καταλαβέ το!
8.2 Θυμίσου το άρθρο 1.1 περι ευγνωμοσυνης λοιπόν!

9. Όχι ρε, δεν έχει υπέροχη γευση. Και δεν ισχύουν οι μαλakies σχετικά με
πρωτεϊνες!

10. Όταν οι φίλοι σου διαμαρτύρονται οτι δεν έχουν συχνά την ευκαιρία να την
απολαύσουν μην αρχίζεις και καυχιέσαι. Κράτα το στόμα σου κλειστό!
10.1 Άντε γιατί αν με κάνεις ρόμπα θα σκεφτώ να "εξυπηρετησω" κανένα φίλο
σου!

11. Επειδή "ξύπνησε" πρωί πρωί δεν σημαίνει οτι πρέπει να τον "φιλήσω" για
καλημέρα!
11.1 Δεν βελτιώνει την όραση, οπότε οταν οδηγάς ξέχνα το!

12. Το όλα μέσα" δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έχω μεγάλο στόμα. Μπορεί
κάλλιστα να σημαίνει κάτι αντίστροφο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου